Shop Mobile More Submit  Join Login
Touma and Misaka lovely scene by Joss96 Touma and Misaka lovely scene by Joss96
Here is Touma and Misaka lovely scene from To Aru Majutsu no Index light novels volume 9 :)
Add a Comment:
 
:iconmiyutenshisama:
MiyuTenshisama Featured By Owner Oct 9, 2014
:) so cute 
Reply
:iconpanzer-battalion:
panzer-battalion Featured By Owner Oct 3, 2013
did they.. really?
Reply
:icontetsusakura91:
TETSUSakura91 Featured By Owner Mar 31, 2013
Maybe someday in the light novels Mikoto will start to have sexual fantasies of Touma.
Reply
:iconakilightangel742:
AkiLightAngel742 Featured By Owner Apr 13, 2012  Student Artist
awwwww..... :3
Reply
:iconfairhaired-cutey:
fairhaired-cutey Featured By Owner Aug 31, 2011  Hobbyist Traditional Artist
omg =D where can I read the novel? =D
Reply
:iconjoss96:
Joss96 Featured By Owner Sep 11, 2011
You can read novel at Baka Tsuki wiki page...Truth to be told author destroyed LN with last Index LN...I got pissed :P...If you wanna find out how, read :)
Reply
:iconfairhaired-cutey:
fairhaired-cutey Featured By Owner Sep 11, 2011  Hobbyist Traditional Artist
ok 10x =D btw awesome avatar/icon
Reply
:iconjoss96:
Joss96 Featured By Owner Sep 11, 2011
haha thx :)
Reply
:iconfairhaired-cutey:
fairhaired-cutey Featured By Owner Sep 11, 2011  Hobbyist Traditional Artist
np
Reply
:iconskazama:
SKazama Featured By Owner Jun 21, 2011
Wow... Just... Wow.
Reply
:iconjoss96:
Joss96 Featured By Owner Jun 22, 2011
hehe thx...I took image from Index light novel then color it, and not to mention I was noob at coloring before :)
Reply
:iconskazama:
SKazama Featured By Owner Jun 23, 2011
No. This one is just well coloured. Got no more words to describe it more...

Oh, and ToumaxMisaka FTW!
Reply
:iconjoss96:
Joss96 Featured By Owner Jun 23, 2011
:) to bad they rushed S2 at end, but if they made S3 if you already don't know Misaka will get rival...that Itsuwa girl which is more open with Touma :D
Reply
:iconskazama:
SKazama Featured By Owner Jun 23, 2011
Oh, and well, I don't know much about Itsuya except that I heard about her somewhere else. I'm pretty sure that she might appear in Index III (Which, I guess would be based on later volumes of the novel. Maybe covering the WWIII?), but seeing the pattern, which is Index-Railgun-Index II, maybe the next one to be out might be the second season of Railgun (Which, I believe would cover the sister's arc from the manga), but then, who knows?
Reply
:iconjoss96:
Joss96 Featured By Owner Jun 24, 2011
Only thing that might come from Railgun is OVA...Railgun is Index spin off and is based on manga :)...anime covered most of story
Reply
:iconskazama:
SKazama Featured By Owner Jun 24, 2011
Yup. But then, the sisters arc in the manga was not covered in the Railgun anime, so it might be the one to be covered if JC Staff would make the next season of Railgun
Reply
:iconjoss96:
Joss96 Featured By Owner Jun 25, 2011
Sisters arc will probably be OVA...Half of Sisters arc is in Index S1 so no need to repeat things :)
Reply
(1 Reply)
:icondontrememberthis:
DontRememberThis Featured By Owner Dec 13, 2010  Hobbyist Filmographer
JUST WATCHIN IT <3 that part was sooo awesome :DDDDDDDDDDDDDD
Reply
:iconeternalgenesis:
eternalGENESIS Featured By Owner Apr 16, 2011   Writer
lol YES! I thought a funny detail about it is that Misaka immediately jumped to the conclusion that Touma was going to do something to her. THAT MEANS she had *definitely* thought about it before, you know? ;D oh Misaka, you mischievious devil you... (lol)
Reply
:iconknowledgeseeker01:
Knowledgeseeker01 Featured By Owner Dec 11, 2010
Anyone notice in that scene that Touma actually referred to Misaka by name. In the anime, he usually refers to her as "you" or "biri biri."
Reply
:iconjoss96:
Joss96 Featured By Owner Dec 12, 2010
he calls her "biri biri" and "you" just to tease her :P...she is short tempered tsundere :D
Reply
:iconknowledgeseeker01:
Knowledgeseeker01 Featured By Owner Dec 12, 2010
I know that. It can be kind of funny.

Its just that Touma calling Misaka by her name just showed how serious he was about not wanting her to get hurt.
Reply
:iconj4daz:
j4daz Featured By Owner Oct 23, 2010
lol nice XD
Reply
:iconkentamaeba:
KentaMaeba Featured By Owner Oct 10, 2010  Student Traditional Artist
^_^...! haha, so cute!
Reply
:iconvree:
vree Featured By Owner Jul 22, 2010
That does not look legal 0_o

Nice coloring job! I wouldn't have said that it was made after a bw image.
Reply
:iconwiz77:
wiz77 Featured By Owner Jun 14, 2010  Student
i never thought he could be that aggressive
Reply
:iconjoss96:
Joss96 Featured By Owner Jun 15, 2010
In that scene he saved her from magical attack, but other girl, his classmate has been struck by that magical attack instead...btw his classmate survived, and Touma gone mad and was hunting mage all over the town...
Reply
:iconheavyarms55:
heavyarms55 Featured By Owner Dec 10, 2010
I just enjoyed that episode of the anime last week.
Reply
:iconjoss96:
Joss96 Featured By Owner Dec 11, 2010
enjoy countinuation today xD
Reply
:iconwiz77:
wiz77 Featured By Owner Jun 15, 2010  Student
awesome
Reply
:iconjoss96:
Joss96 Featured By Owner May 20, 2010
Here is original image :)
[link]
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 405 × 594




Details

Submitted on
May 20, 2010
Image Size
338 KB
Resolution
405×594
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,441
Favourites
92 (who?)
Comments
33
Downloads
1,170
×